Isfp infj dating

Ovdje si siguran."Renee je rekla. Nekoliko promjena je napravljeno u mom rasporedu sljedećeg dana, što mi je omogućilo da pomaknem neke od svojih posjeta i završim dan kako sam želio oko dva popodne. Nemam ništa protiv jer je to službeno putovanje i vrijeme odmora koristim da se opustim i pripremim za sljedeći dan.

Proveo sam mnogo noći u salonima i prostorijama za doručak ovih velikih hotela sam. Obećavam, nije bilo ništa loše.""Nisam te mogao čuti, ali sam zaključio da sam morao imati salsu na nosu, pošto si me stalno gledao i smijao se."Uhvaćena u iznenadnom razgovoru sa strancem dovela je do crvenila i naterala je da se povuče za svoj sto čim joj se pružila prilika. Renee je stajala dok sam ja to činila i uzela naše naočale i stavila ih na credenzu. Nekoliko žena je ušlo i sjelo nekoliko stolova dalje od mene i dalje od pulta s hranom. Ali su me nagovarali da dobijem što više informacija o meni. Nije nam sinulo da smo upravo razgovarali više od dva sata. Mislio sam da ću se udvarati Randiju, ali s Renee praktički u mom krilu nisam bio siguran.

Nije čekala da Randi i ja odgovorimo, već je posegnula za mojim patentnim zatvaračem i počela mi otkopčavati pantalone. Bez nečega u ruci posegnuo sam za njenom drugom rukom i malo povukao tako da se lagano okrenula prema meni. Zamalo je zatrpala ruku mlade djevojke koja je nakratko vrisnula i odskočila korak unatrag razbacujući led po pultu i podu isfp infj dating. Iz istih razloga poslovni putnici su obično prorijeđeni, čineći dostupni krajolik žena i drugih ljudi prilično tanak. Renee me je uočila i mahnula mi dok sam ulazio. Kada sam saznao da je njena majka odlučila da dođe na Floridu umesto da pusti ćerku da dođe kući na odmor znao sam da ću je ponovo videti sledećeg dana. Odavno sam napravio pravilo da neću prihvatiti ponude večernjeg provoda sa klijentima ili njihovim prijateljicama.

Bez rezervi je rekla. Lagano je povukla ruku naprijed-natrag prije nego što je Randi prepustila sama sebi. Držeći čašu ispred Randi, rekla je."Evo Randi, stavi malo ovoga na vrat ispod uha gdje misliš da će se osjećati dobro."Ona ga je nevoljko poslušala i prstima stavila veliku količinu vina na vrat. Moje ruke su potpuno obuhvatile njen mali okvir uz moja grudi i bilo je nevjerovatno. Zato se samo opustite. Na trenutak je zastala za mojim stolom i spomenula da se nada da će biti dovoljno hrane za nas troje, što je bilo smiješno jer je izgledalo dovoljno za deset ljudi ili više. Večerašnji menadžerski bife sastojao se od poslužavnika sa sirom i povrćem sa raznim vrstama umaka.
Vidjevši Randi kako stoji tamo zajedno sa malim ružičastim tangama koje su se slagale s njenom haljinom, natjerao me da ispružim ruku i privučem je u još jedan zagrljaj i poljubac. Današnji popodnevni sastanci su trajali malo duže nego što sam očekivao i imali smo radni ručak zajedno s pizzom u konferencijskoj sali. Zapravo, nikada nisam imao takvo iskustvo. Uz prisilno obećanje koje sam dao, dogovorili smo se da se nađemo sljedeće večeri u četiri, što je bilo prije nego što su otvorili. U tom trenutku sam znao da je uplašena.

Moji ručkovi često uključuju klijente i ja dobijam svoj dio obroka ako uzmete u obzir da dobro koristim besplatan doručak svakog jutra.